Toimitusehdot
Finn-Tech Finland Oy 2196376-2 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita maailmanlaajuisesti.
Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Verkkokaupan yhteystiedot:
Sähköposti: info@res-kauppa.fi
Puhelin: 040 418 4108
Postiosoite: Mänkimiehentie 6, 02780 Espoo
Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Maksutavat
PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
Enterpay Lasku yritykselle: Voit maksaa ostokset suoraan yrityksellesi osoitetulla tavallisella laskulla. Laskun maksuaika on 14 pv laskun päiväyksestä. Laskutuslisä on 5,00 euroa. Laskuttaja on Arvato Financial Systems ja maksuajan myöntää Enterpay Finance Oy. Käyttöehdot https://www.enterpay.fi/ehdot-palvelu/
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Pay, Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Toimitus
Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 2-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.
Noutamaton lähetys
Kuljetusyhtiöt säilyttävät paketteja noutopisteessä pääsääntöisesti vain 7 vuorokautta. Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin kaupan purkaminen. Noutamattomista lähetyksistä veloitamme lähetyskulut lisättynä palautuskuluilla yhteensä 16,50€. Veloitamme tämän summan aina takaisin ennen mahdollista muuta hyvitettävää summaa sekä mahdolliset uudelleen lähetetyn paketin noutamattomuudesta aiheutuneet kulut (aina 16,50€ / lähetyskerta). Noutamattomalle lähetykselle on mahdollista tilata uudelleen lähetys. Löydät verkkokaupasta kohdasta Palvelut tuotteen lähetyksen uudelleen lähettämiseksi.
Palautukset (vain kuluttaja-asiakkaat)
Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus.
Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita.
Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulevat olla käyttämättömiä ja myyntikuntoisia sekä sisältää mahdollinen alkuperäinen pakkaus eikä niissä saa olla esimerkiksi lemmikin karvoja.
Jos tuote ei ole myyntikuntoinen, mutta haluat palauttaa sen, voimme lisäksi periä tuotteen arvon alentumisesta aiheutuvat kulut sekä palauttamisesta aiheutuneet kulut. Nämä tuotteen arvon alentumisesta aiheutuvat kulut arvioimme aina tapauskohtaisesti.
Liitäthän palautukseen mukaan tilausnumeron, nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten. Ilman näitä tietoja emme voi käsitellä palautusta.
Hyvitämme palauttamiesi tuotteiden arvon vähennettynä mahdollisella arvonalennuksella 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet tuotepalautuksesi tai olet osoittanut esimerkiksi palautuskuitilla tehneesi palautuksen.
Tuotteen vaihtaminen
Vaihtaessasi tuotteen tulee sinun tehdä uusi tilaus verkkokaupasta.
Huom yksilöllisesti painetuilla tai muutoin muokatuilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta
Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot
Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.
Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.